Saturday, January 29, 2011

Malaya Steambot

Sebelum balik cuti raya cina ni, sempatlah kiranya saya bersama teman sebilik memuaskan nafsu makan di Restoran Malaya Steambot ni.. 


Sebenarnya tak berhajat pun nak makan luar, tp si Mukhlis ajak, saya pun ikut je la..
Katanya nak makan steamboat tp xtau kat mana, maka menggoogle la saya d PC..

Pusing punya pusing dlm internet, maka bertemulah kami dengan restoran ini..
Dekat pun dekat (dekat je dgn Giant Batu Caves nuh.), harga pun ok..

Start engin kereta, bergeraklah kami ke sana..
Senang je pun nak jumpa restoran ni...


 Antara yang ada


 Mukhlis memilih fishballs etc.


Makanan laut pilihan saya


 Maka berendamlah mereka di dalam sup tomyam dan juga sup biasa


Lapar? Ada mee goreng, nasi putih dan lauk2nya..


Keadaan kedai.. Masa ni belum ramai lagi.. Selesa pun selesa.. Hot plate ada kat tengah2 meja..


Haa.. Ini harganya.. Makan la sepuas hati.. Ok la kan.. :) WiFi free pn ada..


Setelah habis semua ditelan...


Last but not least, dessert.. Aiskrim dan ABC...

Dari pukul 8pm sampai 10pm kami menjamu selera..

Secara keseluruhan, puas hati makan kat sini.. 
Berbaloi dengan RM23 yang di bayar..
Macam2 ada, dari seafood, fishballs etc., cuma x sempat nak merasa semua sebab dah kekenyangan..

Saya boleh bagi 4/5.. Value for money.. :)

Nak pergi, ini map dia...


Atau, boleh je ajak saya, saya tunjuk jalannya.. hehe~

Gendang gedut tali kecapi, kenyang perut, suka hati! ;)

p/s wah, dah 50 post rupanya... :)

2 comments:

indahpersona said...

tngok pic pn dah tau sdp .
ni kne blnje aina ni .
hihihi ,

Achu said...

cedapnye........^^