Friday, October 30, 2009

Tribute to Farah... ;)

ha.. yg kecik molek tu la si farah.. (jgn marah ea.. hehe)
macam dalam posting lepas, aku dah dengan dia ni 2 tahun berturut2.. (keje la, bukan kapel.. marah kang ..tteeett...)

bak kata farah, 'professional..' (direct quoting)


hmm.. first dgn dia dlm RnD, aku n dia mmg x kenal lgsung..
smpaikan dlm meeting exco pertama tenure 2, aku dgn selambanya brtnya, "sape ek assisten sy?"..
punya la sengal aku ni.. huhu..

smpaikan si poji (presiden) selalu kenakan aku masa induction course..

dgn dia, aku take care RnD dlm keadaan yg paling mencabar..

senang cite, suma hal RnD, aku n farah je yg uruskan..

aku take care bab IQ speed, dia take care bab modul tiap2 kali massgath..


n then..
tanpa kami jangka, utk tenure lepas (yela, da dgulingkn kn?.. hehe),

kami sama2 naik sbgai Secretary-General n Assistant Secretary General...

kami berdua gak la wakil Steadfast ke McLead-BTN tahun lepas...

masa dlm office of secretary, aku take care bab surat-menyurat, report etc.,
farah pulak take care bab minit mesyuarat n sijil..
both of us also take care for training in SMIT...
terlupa lak, kami ber2 jg take care for this year's AGM...


2 tahun bekerja dgn farah ni mmg satu kenangan yg x dapat d lupakan..
(jgn la pk yg bukan2 pulak ha..)

i've learnt a lot from her...

mmg dia ni comel (ikhlas.. hehe)..

nmpak je comel mcm budak2, tp d sebalik ke'comel'an e2, dia seorang yg matang...

kadang2 naik segan dgn dia..

bila dia buat ucapan ke, introduce diri ke, setiap yg keluar dr mulutnya, de sesuatu yg boleh d pelajari...

one of the things from her that i learnt is the 3A concept..

amanah, akhlak dan akademik
...
well..
as expected from an alumni of KISAS..


hmm.. last but not least..
posting lepas x cakap pun pasal ahli main board n exco tenure lepas yg lain...

4 Riz (ex-president): si Riz ni bapak kitaorang.. ;) it's an honour working with u..
u're the best president that i've ever worked with..

sorry kalau de keje yang aku x buat.. hehe...
It's your graduating semester, so do your best in your finals, n happy graduating..


4 Lukman (ex-VP 1, currently President): x perlu cakap bnyk, rasany sume dah ckp benda yg sama, tahniah dan takziah atas jawatan yg dpikul..

binalah legasi anda sebagai presiden yg baru,
teruskan perjuangan kami, binalah steadfast yg lebih baik..

4 Aton (ex-VP 2): ha.. Aton ni boleh kata bunda kitaorg sume.. mmg dia ni penuh ciri keibuan.. ;) kenangan gak dgn si aton ni, masa 1st year dulu, kami dkenalkan dgn steadfast oleh kak Marina time program BTN..
n daripada situ, bersamalh kami dlm steadfast.. mula2 dlm sendi, pas 2 dia jd AHC sendi n aku pulak jd HC RnD dgn farah, akhirnya sm2 ke mainboard..
utk aton, also, it's an honour working with u.. thanks 4 the help..

4 Dayah n Wani (ex-treasurers): ermm.. aku xde hutang dgn steadfast kan? hehe.. good job for the both of u..

4 Fahmi n Ada (ex-T.o.T): the best trainers that i've ever seen..


4 all excos (SENDI, SPECTRA, GEMUDA, HRM, RND, OUTREACH, INFO): a job well done to u all.. thanks 4 the cooperation and commitment given throughout the tenure..


This was the best committee that i've ever worked with and the best society that i've ever joined... S.T.E.A.D.F.A.S.T..

p/s Trivia menarik tentang cik farah.. hehe..

  • kami ber2 orang johor
  • kami ber2 lepasan SMKA jg dr johor
  • cik farah ni direct intake..
  • cik farah ni cukup pandai melukis.. lukisan muslimah comel trademark dia.. hehe..
  • sgt la suka warna coklat..
  • selepas balik mclead, dia lah yg memulakan konsep 'rebranding'. sebut je 'rebranding', msti igt dia..
  • ada pengalaman sebagai pendebat
  • bercita2 nak jd PTD
  • dulu dia de 'pakwe', skuter warna biru muda.. selalu nampak dia naik skuter 2..
  • tp skang ni de kereta.. hehe..
  • nak tambah lagi, leh tambah kat comment ye.. jgn kat cbox tau, nnti terpadam lak.. hehe..

1 comment:

nazri said...

owh..sesway la jat..haha